juletræs fældning lørdag den 8. og søndag den 9. december

juletræs fældning lørdag den 8. og søndag den 9. december

Indlægaf Michael skrevet 03 dec 2018 13:53

Kære juletræs- fælde –gæst

Så er det snart jul igen, og derfor fortsætter traditionen med juletræs fældning.
Lørdag den 8. og søndag den 9. december begge dage fra 1000 til 1600 er jeg klar med gløgg,
æbleskiver, økser, save og spader.
Hvis I har lyst til at vælge og fælde jeres eget gratis træ er i meget velkomne i ovennævnte
weekend. Der er rigeligt udvalg af nordmannsgran, i størrelser fra 0,7 meter til 4 meter.
Og også nogle der er højere

Såfremt i ønsker at købe supplerende Nordmannsgran træer til familie og venner kan det også lade sig gøre.
Efter at jeg gik på pension i januar 2014 sælger jeg juletræer her fra min gård i perioden 24.november til 23. december. Derfor er I også velkomne til at fælde jeres gratis juletræ en anden dag end i weekenden 8-9 december når blot i ringer eller sender en sms eller mail i forvejen.
I behøver derimod ikke at meddele på forhånd om I kommer den 8 eller 9 december, det er nu 16. gang jeg afholder juletræsdag, så der er opbygget en pålidelig”database” over forbrug af gløgg og æbleskiver, således at jeg kan sikre mig at have forsyninger nok.

Mange hilsener fra
Søren Find Andersen
Bonderupvej 7
4050 Skibby

Telefon 47528066
Mobil 24260434
invitation.doc
(4.46 MiB) Downloadet 219 gange

Hilsen Michael
Michael

Tilbage til Arkiv