Gløgg og æbleskiver samt Juletræsfældning hos Søren Find

Her har du de Arrangementer / ture som IKKE står i vores turkalender. Alle MC'ister velkommen til at møde op på dagen og deltage i Arrangementet / turen.

Gløgg og æbleskiver samt Juletræsfældning hos Søren Find

Indlægaf Michael skrevet 21 nov 2019 14:10

Kære juletræs- fælde –gæst

Så er det snart jul igen, og derfor fortsætter traditionen med juletræsfældning.
Lørdag den 14. og søndag den 15. december begge dage fra 1000 til 1600 er jeg klar med gløgg,
æbleskiver, økser, save og spader.
Hvis I har lyst til at vælge og fælde jeres eget gratis træ er i meget velkomne i ovennævnte weekend. Der er rigeligt udvalg af nordmannsgran, i størrelser fra 0,7 meter til 4 meter.
Og også nogle der er højere
Såfremt i ønsker at købe supplerende Nordmannsgran træer til familie og venner kan det også lade sig gøre.
Efter at jeg gik på pension i januar 2014 sælger jeg juletræer her fra min gård i perioden 23.november til 23. december 2019.Derfor er I også velkomne til at fælde jeres gratis juletræ en anden dag end i weekenden 14-15 december når blot i ringer eller sender en sms eller mail i forvejen.
I behøver derimod ikke at meddele på forhånd om I kommer den 14 eller 15 december, det er nu 17. gang jeg afholder juletræsdag, så der er opbygget en pålidelig”database” over forbrug af gløgg og æbleskiver, således at jeg kan sikre mig at have forsyninger nok.
NB: Såfremt I vil køre til Hornsherred via den nye Kronprinsesse Marys Bro skal I være opmærksomme på at det er en betalingsbro. En passage med personbil koster kr.14. En eksisterende Brobizz til Storebælt kan umiddelbart anvendes. Hvis I ikke har en Brobizz kan i tilmelde jeres nummerplade og betalingskort på Fjordpay.dk. Passage uden aftale medfører en regning på 14 kr. plus gebyr kr.20.

Mange hilsener fra Søren Find Andersen, Bonderupvej 7. 4050 Skibby

Du kan hente invitationen her:
jule invitation 2019.pdf
(661.07 KiB) Downloadet 207 gange

Tlf 47528066 Mobil 24260434
e-mail: bonderupgaard@privat.tele.dk

Hilsen Michael
Michael

Tilbage til Arrangementer / ture